Über mich

Ich heisse Gioia und bi 44 zgi.brünett und bin e geili Milf im beschte Alter .
Ich bin es echts Schwiizer-Fraueli, wenig gschminkt und no es biz Natur pur. Ich würd dich gern verwöhne, dich küsse, chnuddle und so richtig geil mache .Mir werdet es schöns, füechts Erlebnis ha, und ufregendi, geili Moment,mit emene intensive Französisch pur bis zum Schluss ,69, Zungeküss,geils NS uvm. Bi e richtigi rifi Vollbluetfrau wos geil aber au romantisch chan abgah. Bi stressfrei, kenne mini sexuelle Vorliebe und chan das nur a dich witer geh. Ich bi schlank und han en chline knackige Naturbuse und es geils Fudi das es liebt au mal vo dir anal zbefriedigt zwerde.. Wenn mit mir wotsch abmache denn lüt mer doch eifach a oder chomm verbi.Sehr diskret und gmüetlich chömmer eus det gegesitig verwöhne.
Kuss dini Gioia

Alter: 44
Haarfarbe: Braun
Augen: blau/grau
Herkunft: Schweiz

Service:

Girlfriend-Sex
Küssen, Zungenküsse
Anal
FO bis zum Schluss
69,
GV in allen Stellungen
NS
u.v.m.

Kussli, Gioia

1 Kommentar für “Swiss- MILF Gioia 10 Aug.”

Gesammtnote: 5

    Gestern war ich zum 1 Mal bei Giogia. Eine charmante Frau mit südländischen Temperament. Ihr Franz war tief und intensiv bis die Glocken
    läuteten und den Vesuv zum Ausbruch brachte. Es war ein erotisches
    5 Sterne Erlebnis. das ich gerne wieder erleben möchte.
    Ich war schon einige Male im Prive 8 und kann über die Damen bei denen ich war ebenso über eine sehr gute Erlebnisse berichten. komme gern und bald wieder. Lot

    By: lot. | 5 Monaten ago

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianSpanish