Über mich

Ich heisse Chantal und bi 43 zgi.brünett und bin e geili Frau im beschte Alter mit emene grosse Naturbuse.Ich bin es echts Schwiizer-Fraueli, wenig gschminkt und no es biz Natur pur. Ich würd dich gern verwöhne,ich küsse und schmüsele fürs Lebe gern, chnuddle mit dir und wot dich so richtig geil mache .Mir werdet es schöns Erlebnis ha, ich liebs din Schniddel pur zblase was ich super behersche. Bi e richtig rifi Vollbluetfrau wos geil aber au romantisch chan abgah. Bi stressfrei, kenne mini sexuelle Vorliebe und chan das nur a dich witer geh. Ich bi es Stuck Natur ufgstellt und gib mis Bescht.. Wenn mit mir wotsch abmache denn lüt mer doch eifach a oder chomm verbi. Sehr diskret und gmüetlich chömmer eus det gegesitig verwöhne.
Kuss dini Chantal

Alter: 43
Grösse:164 cm
Gewicht:63 kg
Schuhgrösse:37
Tattoo:ja
Busen: grosser Naturbusen
Haarfarbe: dunkelbraun, mal gelockt mal gerade 🙂
Augen: braun
Herkunft: Schweiz

Service:

Girlfriend-Sex
FO bis zum Schluss
69,
GV in allen Stellungen
Zärtliche Zungenküsse
Ganzkörperküsse
Fusserotik
Toy-Spiele
erotische Vergewaltigung am Kreuz
u.v.m.

KÜssli Chantal

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianSpanish